Promowanie wizerunku adwokata. Sprawozdanie Komisji ds. INT przy ORA Opole
Dodano: Kategorie: Sekretariat ORASzanowni Państwo,
Komisja ds. informatyzacji i nowoczesnych technologii przy ORA w Opolu pod przewodnictwem adw. Grzegorza Prigana złożyła sprawozdanie ze swoich działań promujących wizerunek adwokatury w Polsce w 2016 roku.
Dzięki dużemu zaangażowaniu członków komisji, pozyskaniu sponsora – Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A., któremu nadano tytuł Partnera Głównego Sponsora Konkursu, została przygotowana druga edycja AKCJI WIZERUNKOWEJ ADWOKATURY w formie konkursu pod tytułem BITWA PRAWNA II.
Odsłona konkursu w internecie spotkała się z olbrzymim zainteresowaniem odbiorców ,uzyskując wielomilionowe poparcie, o czym obiektywnie świadczą dane liczbowe pochodzące od Social Media.
Edycja BITWY PRAWNEJ II i BITWY PRAWNEJ I miały i mają wpływ na kojarzenie pozytywnego wizerunku adwokatury zwłaszcza wśród młodszego pokolenia korzystającego w szerszym zakresie z internetu.
Warto dodać że komisja kontynuowała również działania propagujące mobilny system pomocy prawnej ADWOKAT, który jest własnością Izby Adwokackiej w Opolu oraz kampanie „Wybierz mądrze, wybierz adwokata”.
Szczegółowe dane i wyniki kampanii obrazują załączniki graficzne.
Wicedziekan ORA Opole
adw. Marian Jagielski