Promowanie wizerunku adwokata. Sprawozdanie Komisji ds. INT przy ORA Opole

Dodano: Kategorie:

Szanowni Państwo,

Komisja ds. informatyzacji i nowoczesnych technologii przy ORA w Opolu pod przewodnictwem adw. Grzegorza Prigana złożyła sprawozdanie ze swoich działań promujących wizerunek adwokatury w Polsce w 2016 roku.

Dzięki dużemu zaangażowaniu członków komisji, pozyskaniu sponsora – Powszechny Zakład Ubezpieczeń  S.A., któremu nadano tytuł Partnera Głównego Sponsora Konkursu, została przygotowana druga edycja AKCJI WIZERUNKOWEJ ADWOKATURY w formie konkursu pod tytułem BITWA PRAWNA II.

Odsłona konkursu w internecie spotkała się z olbrzymim zainteresowaniem  odbiorców ,uzyskując wielomilionowe poparcie, o czym obiektywnie świadczą dane liczbowe pochodzące od Social Media.

Edycja  BITWY PRAWNEJ II i BITWY PRAWNEJ I  miały i mają wpływ na kojarzenie pozytywnego wizerunku adwokatury zwłaszcza wśród młodszego pokolenia korzystającego w szerszym zakresie z internetu.

Warto dodać że komisja kontynuowała również działania propagujące mobilny system pomocy prawnej ADWOKAT, który jest własnością Izby Adwokackiej w Opolu oraz kampanie „Wybierz mądrze, wybierz adwokata”.

Szczegółowe dane i wyniki kampanii obrazują załączniki graficzne.

Bitwa Prawna 1 edycja Bitwa Prawna 2 edycja Adwokat mobilny system pomocy prawnej Kampania informacyjna - wybierz adwokata

Wicedziekan ORA Opole
adw. Marian Jagielski